مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-18سياسي

اسلام، زندگی و آزادی را برای زن به ارمغان آورد


قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به جایگاه زن در طول تاریخ گفت: در سال گذشته شعار «زن، زندگی، آزادی» دست مایه حمله به اسلام قرار گرفت درصورتی که زندگی و آزادی را دین مبین اسلام برای زن به ارمغان آورد.

- ایسنا/فارس قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با اشاره به جایگاه زن در طول تاریخ گفت: در سال گذشته شعار زن، زندگی، آزادی دست مایه حمله به اسلام قرار گرفت درصورتی که زندگی و آزادی را دین مبین اسلام برای زن به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین حدائق امروز، 27 آذرماه در جمع انجمن های اسلامی فارس به تشریح نقش زن و تاثیر حضرت زهرا(س) در جامعه پرداخت و گفت: بزرگترین مجاهده تبیین، حضرت زهرا(س) هستند چراکه با کنار گذاشتن عافیت طلبی از ولایت دفاع کردند و با تبلیغ چهره به چهره سعی در یادآوری حق تضییع شده امام علی(ع) داشتند.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در سوره مبارک کوثر شخصیت حضرت زهرا(س) را به خوبی معرفی می کند بنابراین برای شناخت شخصیت دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) قبل از مراجعه به مستندات تاریخی، باید آیات قرآن کریم را بررسی کنیم.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس افزود: در کوتاه ترین سوره قرآن، خداوند متعال از عظمت بزرگترین بانوی عالم هستی سخن می گوید و می فرماید إِنَّآ أَعۡطَیۡنَٰکَ ٱلۡکَوۡثَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام، زندگی و آزادی را برای زن به ارمغان آورد

اسلام، زندگی و آزادی را برای زن به ارمغان آورد