مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-12سياسي

آمادگی گیلان برای افزایش ارتباطات در 3 حوزه با آستراخان روسیه


استاندار گیلان در دیدار با استاندار آستاراخان روسیه، با بیان اینکه گسترش ارتباط میان گیلان و آستراخان منجر به تکمیل تسریع در روند کریدور شمال به جنوب می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان که در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی به کشور روسیه سفر کرده است، ظهر امروز با ایگور بابوشکین استاندار آستراخان روسیه ملاقات و در خصوص مسائل مختلف گفت وگو کرد.

اسدالله عباسی در این دیدار با تبریک روز قانون اساسی روسیه اظهار کرد: این روز را خدمت شما استاندار آستراخان و تمامی مردم روسیه که به خوبی از هیئت اعزامی گیلان استقبال کردید تبریک می گویم.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش ارتباطات میان 2 استان گیلان و آستراخان روسیه گفت: این 2 استان در حوزه های تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، تجاری و اقتصادی دارای پیشینه بسیار خوبی بوده و به واسطه این پیشینه غنی، ارتباط میان 2 استان گیلان و آستراخان در حال افزایش و رونق است.

وی با تاکید بر گسترش ارتباطات میان گیلان و آستراخان بیان کرد: ارتباط میان 2 کشور ایران و روسیه با توجه به تاکیدات رییس جمهور 2 کشور و مقام معظم رهبری در بالاترین سطح خود بوده و این مسئله نقطه عطفی در جهت رسیدن به اهداف مدنظر در حوزه های مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی گیلان برای افزایش ارتباطات در 3 حوزه با آستراخان روسیه

آمادگی گیلان برای افزایش ارتباطات در 3 حوزه با آستراخان روسیه