مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-26اقتصادي

جزییات روند واگذاری زمین رایگان به خانواده های آبیکی دارای 3 فرزند


رییس اداره راه و شهرسازی آبیک از واگذاری 30 قطعه زمین رایگان به خانواده های دارای 3 و یا 4 فرزند در این شهرستان خبر داد.

- مهران سیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن قانون جوانی جمعیت با توجه به اینکه در شهر آبیک زمین وجود نداشت اما با پیگیری لازم، 30 قطعه از اراضی مناسب و با ارزش در این شهر شناسایی شده که به خانواده های دارای 3 و یا 4 فرزند واگذار می شود.

وی نحوه واگذاری زمین به هر نفر را 200 متر مربع دانست و افزود: احتمال اینکه در شهرهایی همچون آبیک با توجه به اینکه فاقد زمین است 200 مترمربع زمین با تراکم، به سه متقاضی واگذار شود، وجود دارد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک ادامه داد: واگذاری زمین برای هر خانواده تا سقف مساحت 200 متر مربع و تا مبلغ یک میلیارد و صد و هفتاد میلیون تومان به صورت رایگان بوده و فقط هزینه آماده سازی است که برای هر مترمربع 350 هزار تومان می باشد و از متقاضی اخذ خواهد شد .

سیدی با اشاره به تفکیک اسناد واحد های در حال ساخت نهضت ملی مسکن در دو فاز که هر کدام شامل 240 واحد می باشد، اذعان کرد: با تحقق این مهم، به لحاظ مالکیت در آینده برای صدور اسناد هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و متقاضیان پس از اخذ پایان کار می توانند نسبت به اخذ سند اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روند واگذاری زمین رایگان به خانواده های آبیکی دارای 3 فرزند

جزییات روند واگذاری زمین رایگان به خانواده های آبیکی دارای 3 فرزند