مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-30اقتصادي

تنها راه ورودی آشتیان وضعیت خوبی ندارد


تنها راه دسترسی آشتیان به اراک، جاده آهنگران است و چون جاده روستایی تعریف شده است نمی توانیم اعتبارات مناسبی برای آن بگیریم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار آشتیان گفت: تنها راه دسترسی آشتیان به اراک، جاده آهنگران است و چون جاده روستایی تعریف شده است نمی توانیم اعتبارات مناسبی برای آن بگیریم.

علی وروانی فراهانی، 9 آذر در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی که در شهرستان آشتیان برگزار شد، اظهار کرد: برای تامین آب شرب آشتیان در مواقع قطعی برق، نیازمند ژنراتور برق هستیم، چراکه اگر برق برود ما برای تامین آب شرب منطقه تنها 10 ساعت تاب آوری داریم.

وی اضافه کرد: در آشتیان 2 سوله مدیریت بحران مربوط به ارگان های هلال احمر و شهرداری داریم که به بهره برداری نرسیده اند و نیازمند اعتباراتی برای تکمیل آنها هستیم.

فرماندار آشتیان با تاکید بر ضرورت احداث دیواره های ساحلی اطراف روستاها و شهر آشتیان گفت: برای لایروبی رودخانه ها نیازمند بیل مکانیکی و برای تصادفات جاده ای نیازمند یک دستگاه جرثقیل هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از سه دهستان آشتیان، ماشین آتش نشانی و بیل مکانیکی ندارند افزود: از آنجایی که در نزدیکی کویر میقان هستیم نیازمند دو کانتینر برای نیروی انتظامی هستیم تا در مواقع بیماری پرندگان از ورود مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ورودی آشتیان وضعیت خوبی ندارد

تنها راه ورودی آشتیان وضعیت خوبی ندارد