مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-16بين الملل

تظاهرات کارکنان گوگل علیه همکاری نظامی با تل آویو


صدها معترض حامی فلسطین در سانفرانسیسکو که شامل کارکنان گوگل بود، علیه قرارداد محاسبات ابری پروژه نظامی «نیمبوس» گوگل با کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

- صدها معترض حامی فلسطین در سانفرانسیسکو که شامل کارکنان گوگل بود، علیه قرارداد محاسبات ابری پروژه نظامی نیمبوس گوگل با کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدها معترض در مقابل دفاتر گوگل در خیابان مارکت در سانفرانسیسکو در پیاده رو زیر کفن های سفیدی که با رنگ های علامت تجاری گوگل با نوشته نسل کشی مشخص شده بود، دراز کشیدند.

معترضان با راهپیمایی و کوبیدن بر طبل ها شعار می دادند: گوگل، گوگل، نمی توانی پنهان شوی، ما تو را به نسل کشی متهم می کنیم.

راشل وستریک، مهندس نرم افزار گوگل و سازمان دهنده اعتراضات، گفت که تعداد قابل توجهی از فعالان کارمندان گوگل بودند، اما تعداد دقیقی در دسترس نیست.

وستریک گفت، کارگران غول فناوری مونتن ویو (Mountain View) از زمانی که پروژه نیمبوس (Nimbus) در سال 2021 اعلام شد، علیه آن اعتراض کرده و بیش از 1000 امضا در یک دادخواست داخلی شرکت جمع آوری کردند که از گوگل خواسته بود آن را کنار بگذارد.

او گفت: کارمندان معتقدند که ما نباید فناوری ابر و هوش مصنوعی پیشرفته خود را به کابینه و ارتشی که به طور سیستماتیک فلسطینیان را سرکوب می کند، بدهیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات کارکنان گوگل علیه همکاری نظامی با تل آویو

تظاهرات کارکنان گوگل علیه همکاری نظامی با تل آویو