مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-09فرهنگي

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟


بازید دو مدیر سینمایی از پشت صحنه فیلم حسین ریگی، اجرای یک نمایش مناسبتی برای ایام فاطمیه، اجرای نمایش موش در تماشاخانه «دا»، آغاز اکران آنلاین فیلم «اینان» در گروه هنر و تجربه، - بازید دو مدیر سینمایی از پشت صحنه فیلم حسین ریگی، اجرای یک نمایش مناسبتی برای ایام فاطمیه، اجرای نمایش موش در تماشاخانه دا ، آغاز اکران آنلاین فیلم اینان در گروه هنر و تجربه، طراحی پوستر مستند ستار الکلاسیکو ، نقد و بررسی جنگل پرتقال ، اجرای دوباره آنتیگونه و.

از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

پشت صحنه فیلم سینمایی میرو به تهیه کنندگی سعید الهی و کارگردانی حسین ریگی در شهرستان چابهار مورد بازدید دو مدیر ارشد فرهنگی و سینمایی کشور قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این فیلم، در پی دعوت تهیه کننده میرو ، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق مجید زین العابدین مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با سفر به جنوب شرقی ترین نقطه کشور از برخی صحنه های در حال فیلمبرداری فیلم میرو بازدید کرده و ضمن اطلاع از روند تولید فیلم، با سازندگان و عوامل آن به گفتگو پرداختند.

این فیلم که با مشارکت مالی این دو سازمان و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان در حال تولید است، با تکمیل و ارسال فرم چهل و دومین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟

در سینما و تئاتر چه خبر است ؟