مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-06سياسي

آشکارسازی واقعیت های پنهان شده توسط دشمن رسالت خبرنگاران است


جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: دشمن ترازو و معیار قضاوت را تغییر داده است و واقعیت ها را پنهان کرده است و اصلاح آن بر عهده خبرنگاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) روز گذشته در مراسم تکریم مهدی تاجیک مدیر سابق و معارفه یاسر ولیابیدگلی مدیر جدید خبرگزاری فارس در قم، اظهار کرد: امروز متاسفانه در بیان اخبار ضعف داریم که جبران این ضعف مستلزم آموزش خبرنگاران و میدان داران این امر خطیر است.

کبیری پور با بیان اینکه دشمن صاحب رسانه ما در چند سال اخیر با اقدامات خود، ترازوها و معیارهای قضاوت را تغییر داده است، گفت: دشمن با اقداماتش توانسته ترازوی جدیدی در ذهن مردم ایجاد و واقعیت ها را پنهان کند.

وی تصریح کرد: اصلاح این ترازوها و مبنای قضاوت بر عهده خبرگزاری ها و رسانه ها است که برآیند ویژگی های انقلابی بودن، مردمی بودن، جانب حق را داشتن و خبررسانی به هنگام می تواند این ترازوی قضاوت را اصلاح کند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: امروز افسران و میدان داران جهاد تبیین خبرگزاری ها، خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که کار آنها بسیار اثرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکارسازی واقعیت های پنهان شده توسط دشمن رسالت خبرنگاران است

آشکارسازی واقعیت های پنهان شده توسط دشمن رسالت خبرنگاران است