مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:252023-11-27اقتصادي

فعالیت 6 تصفیه خانه فاضلاب در استان ایلام


در حال حاضر 6 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، دهلران، دره شهر، سرابله و مهران به صورت فعال وجود دارد و اجرای شبکه فاضلاب روستاهای «ارمو» و «شباب» نیز در حال اجرا است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: در حال حاضر 6 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، دهلران، دره شهر، سرابله و مهران به صورت فعال وجود دارد و اجرای شبکه فاضلاب روستاهای ارمو و شباب نیز در حال اجرا است.

پرویز ناصری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 6 تصفیه خانه فاضلاب در استان در مدار بهره برداری قرار دارد و با اتمام اجرای شبکه فاضلاب آبدانان این عدد به 7 تصفیه خانه فاضلاب افزایش می یابد.

وی گفت: در حال حاضر 6 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ایلام، ایوان، دهلران، دره شهر، سرابله و مهران به صورت فعال وجود دارد و اجرای شبکه فاضلاب روستاهای ارمو و شباب نیز در حال اجرا است.

ناصری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهر آبدانان با اعتبار 245 میلیارد تومان، تصریح کرد: این طرح یکی از طرح های بزرگ و ثمره بخش شهرستان است که شامل 72 کیلومتر شبکه جمع آوری، 4 کیلومتر خط انتقال و یک تصفیه خانه فاضلاب با فرآیند انوکسیک است.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه کار مطالعات تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان های ملکشاهی و چوار نیز به پایان رسیده و در صورت تامین اعتبار، عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 6 تصفیه خانه فاضلاب در استان ایلام

فعالیت 6 تصفیه خانه فاضلاب در استان ایلام