مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-12بين الملل

کارشناس انگلیسی: در جنگ غزه نباید فریب آدرس های غلط متحدان صهیونیست ها را خورد


تحلیلگر انگلیسی حوزه اقتصاد سیاسی گفت «در قالب جنگ هایی نظیر جنگ غزه، کنشگرانی وجود دارند که از تداوم جنگ، منفعت اقتصادی می برند؛ کنشگرانی که می توان ردپای آن ها را در کشورهای غربی شناسایی کرد».

- تحلیلگر انگلیسی حوزه اقتصاد سیاسی گفت در قالب جنگ هایی نظیر جنگ غزه، کنشگرانی وجود دارند که از تداوم جنگ، منفعت اقتصادی می برند؛ کنشگرانی که می توان ردپای آن ها را در کشورهای غربی شناسایی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلیو مِنزس تحلیلگر حوزه اقتصاد سیاسی و پژوهشگر گفت: اسراییل در طی سال ها و دهه های گذشته نشان داده که هیچ گاه به مفاد تعهدات خود نسبت به فلسطینی ها پایبند نیست و مثلا در بحبوحه جنگ غزه دیدیم که مفاد توافق آتش بس را نیز در چندین نوبت نقض کرد.

در عین حال، باید به این مسئله نیز توجه داشت که در قالب جنگ هایی نظیر جنگ جاری در غزه، کنشگرانی وجود دارند که از تداوم جنگ، منفعت اقتصادی می برند و تداوم جنگ را در راستای منافع خود می بینند؛ کنشگرانی که به طور خاص می توان ردپای آن ها را در کشورهای غربی شناسایی کرد.

این تحلیلگر در گفت وگو با پرس تی وی خاطرنشان کرد: در طی جنگ های اول و دوم جهانی نیز شاهد آسیب رسیدن به غیرنظامیان و کشته شدن آن ها بودیم؛ با این حال در قالب جنگ غزه نسبت و میزان کشتار غیرنظامیان حقیقتا نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس انگلیسی: در جنگ غزه نباید فریب آدرس های غلط متحدان صهیونیست ها را خورد

کارشناس انگلیسی: در جنگ غزه نباید فریب آدرس های غلط متحدان صهیونیست ها را خورد