مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-09بين الملل

افزایش فشارهای نظامی، بازگشت اسرای اسراییلی را ضمانت نخواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اسراییل هیوم هشدار داد بر خلاف آنچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه دولت او و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی تصور می کردند، - روزنامه اسراییل هیوم هشدار داد تداوم عملیات زمینی در نوار غزه و شدت یافتن آن در جنوب نوار، هیچ ضمانتی برای بازگرداندن اسرای اسراییلی در دست حماس به همراه نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اسراییل هیوم هشدار داد بر خلاف آنچه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه دولت او و فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی تصور می کردند، تداوم عملیات زمینی در نوار غزه و شدت یافتن آن در جنوب نوار، هیچ ضمانتی برای بازگرداندن اسرای اسراییلی در دست حماس به همراه نخواهد داشت.

در گزارشی که تعدادی از کارشناسان نظامی از جمله یوآف لیمور در این رورزنامه راست گرای اسراییلی منتشر کرده اند، آمده است اسراییل در موضوع آزادسازی اسرای خود در دست حماس به بن بست رسیده است؛ زیرا عنصر ارزشمند زمان را بیش از انجام هر کاری از دست داده است.

 این روزنامه همچنین از کوتاهی دولت اشغالگر در استفاده از فرصت بدست آمده در معامله تبادل اسراء برای بازگرداندن بخش عظیمی از گروگان های اسراییلی انتقاد کرده است و توهم سران رژیم را که در آینده فرصت بهتری پیش خواهد آمد، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارهای نظامی، بازگشت اسرای اسراییلی را ضمانت نخواهد کرد

افزایش فشارهای نظامی، بازگشت اسرای اسراییلی را ضمانت نخواهد کرد