مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-03فرهنگي

علامتی و حدادعادل تفاهم نامه همکاری امضا کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور بهره مندی از دستاوردهای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه تقویت و ترویج زبان و ادب فارسی تفاهم نامه همکاری علمی، - فرهنگستان زبان و ادب فارسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی امضا کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به منظور بهره مندی از دستاوردهای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه تقویت و ترویج زبان و ادب فارسی تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی میان این دو نهاد امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری در شش ماده، بیست بند، یک تبصره و در چهار نسخه تنظیم شده است و در روز یازدهم آذر 1402، به امضای رییسان دو نهاد رسید.

جلسه های شعرخوانی در شعبه های کانون پرورش فکری کودکان راه اندازی شود در ابتدای این نشست غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به پیشینه سی و سه سال فرهنگستان سوم گفت: فرهنگستان زبان و ادب فارسی در تاریخ فرهنگی معاصر ایران، به تعبیری اکنون عمری حدود 90 ساله دارد.

کانون زبان ایران هم نزدیک به 100 سال پیش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 58 سال پیش راه اندازی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامتی و حدادعادل تفاهم نامه همکاری امضا کردند

علامتی و حدادعادل تفاهم نامه همکاری امضا کردند