مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-16ورزشي

بهره برداری از 15پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری 15 پروژه ورزشی در خمیر با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر رویدر بندرخمیراظهارداشت: در مجموع در شهرستان خمیر در بحث زیرساخت های ورزشی خدمات شایانی به ویژه در دولت سیزدهم انجام شده است که باید از استاندار، نمایندگان و مسئولین شهرستانی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: در سفر پیش روی ریاست محترم جمهور در بندر خمیر پروژه های مختلف ورزشی مخصوصاً زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در این دیدار که رییس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر نیز حضور داشت، شهردار و اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دستگاه ورزش از خادمی برای اتمام پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال شهر رویدر و توسعه زیرساخت های آن بخش تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست در خصوص تجهیز سالن ورزشی چند منظوره شهر رویدر به ویژه رفع مشکل سرمایشی، تامین برق و روشنایی زمین فوتبال چمن مصنوعی دهنو و خرید تشک ساندو برای سالن رزمی و ووشو رویدر بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور

بهره برداری از 15پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور