مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-20ورزشي

جهاددانشگاهی فارس می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، جهاددانشگاهی را یک دستگاه مادر عنوان کرد و گفت: این نهاد می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث پژوهش و فناوری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالعلی کریمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گفت: امسال جهاددانشگاهی فارس با برنامه و کارها و اقدامات بسیار نو و جدیدی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است که از این بابت قدردانی می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انصافاً جهاددانشگاهی فارس در حوزه سلامت کارهای بسیار تخصصی و خوبی انجام داده است، گفت: یکی از مراکز بسیار مهم ما در امر تحقیق پژوهش و فناوری، جهاددانشگاهی است که می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد و یک دستگاه مادر محسوب می شود که می تواند خدمات بسیار خوبی ارائه دهد و فعال و پویا حاضر شده است.

کریمی در پایان تأکید کرد: حتماً یک جلسه از کارگروه پژوهش و فناوری استان را با حضور مسئولان و پژوهشگران جهاددانشگاهی برگزار خواهیم تا بتوانیم از ظرفیت آنان در عرصه مباحث تحقیقات سلامت بهره مند شویم.

امیرحسین استقلال، رییس جهاددانشگاهی فارس نیز در این بازدید ضمن قدردانی از مدیریت ارشد استان که بیش از هر زمان دیگری به نظرات کارشناسی و فعالیت های پژوهشی بها می دهند، گفت: توجه به مباحث و فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی فارس می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد

جهاددانشگاهی فارس می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها در مباحث علمی باشد