مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-16پزشكي

علت مرگ دختر 4 ساله رفسنجانی در بیمارستان اعلام شد


صبح روز هجدهم آذر دختربچه ای چهارسال ونیمه برای جراحی لوزه ها به اتاق عمل بیمارستانی در رفسنجان منتقل شد، اما به محض دریافت داروی بیهوشی از سوی پزشک متخصص بیهوشی و قبل از آغاز عمل جراحی جان خود را از دست داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رکنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفته بود، این دختر بیماری تنفسی داشته و به سختی تنفس می کرد که با تشخیص پزشکان قرار بر انجام عمل جراحی و برداشتن لوزه های وی شد.

پس از این حادثه با شکایت والدین این کودک مدعی العموم در رفسنجان به پرونده فوت این کودک ورود کرد و علیرضا محمدی دادستان رفسنجان اظهار داشت: موضوع مرگ کودک با جدیت و فوریت پیگیری خواهد شد و به منظور جلوگیری از تکرار چنین مواردی برخورد قاطع با مقصران حادثه انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش، با دستور وحید محمدی شاهرخی رییس دانشگاه رفسنجان به منظور بررسی علمی و دقیق تر علت فوت کودک چهارسال ونیمه اهل این منطقه، جلسه ای فوری با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شد.

پس از بررسی نظرات علمی و کارشناسی اساتید و بررسی دقیق پرونده و پایش لحظه به لحظه دوربین های مداربسته اتاق عمل بیمارستان و مصاحبه و بررسی اظهارات پزشکان و پرسنل کادر درمان این نتایج حاصل شد: کماکان علت اصلی فوت، عارضه داروی بیهوشی تشخیص داده شده است و سایر ابعاد مرتبط به فوت کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مرگ دختر 4 ساله رفسنجانی در بیمارستان اعلام شد

علت مرگ دختر 4 ساله رفسنجانی در بیمارستان اعلام شد