مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-17سياسي

تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مرکز کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر


در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر شهدای گمنام در مرکز استان تشییع و یکی از این شهدای والامقام در محوطه استانداری به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم شهید پرور مرکز استان امروز پیکر شهدای خوشنام دوران جنگ تحمیلی را در مراسم عزاداری حرم تا حرم تشییع و یکی از این شهدای بزرگوار در استانداری استان به خاک سپرده شد.

در ابتدای این مراسم نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تشییع باشکوه شهدا توسط مردم اقصی نقاط استان گفت: شهدا برای حفظ عزت و استقلال و دفاع از ناموس سال ها در گرما و سرما و زیر برف و باران در مقابل دشمن تا دندان مسلح به سرکردگی آمریکا و اسراییل خبیث ایستاده و جان خود را فدا کردند و امروز پس از گذشت سال ها پیکر مطهرشان به وطن بازگشته است.

   آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند، گفت: نباید راه و مسیر شهدا را به فراموشی بسپاریم گرچه عده ای تلاش دارند جوانان راه روشن شهدا را گم کرده و فضا را تاریک کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه هایی به دستوربایدن و نتانیاهو علیه امنیت ملی این سرزمین می جنگند، گفت: دشمن به دنبال این است که جوانان ما درگناه غوطه ور شوند و صدای ولی فقیه و قرآن در آنها اثر نکند و تنها فریاد شیطان را بپذیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مرکز کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مرکز کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر