مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-15سياسي

پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام در سه شهر لرستان به خاک سپرده می شوند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) عصر روز یکشنبه پیکرهای مطهر 3 یادگار دفاع مقدس، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) عصر روز یکشنبه پیکرهای مطهر 3 یادگار دفاع مقدس، در شهرهای سپیدشت، کوهنانی و فیروزآباد تشییع و به خاک سپرده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رشیدی روز جمعه و در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال پر شور لرستانی ها از کاروان شهدای گمنام، اظهار کرد: به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرهای لرستان افتخار میزبانی از 3 شهید گمنام را دارند.

وی گفت: عصر امروز مراسم استقبال از شهدای گمنام دفاع مقدس در مصلی شهر معمولان برگزار شده و سپس به شهر خرم آباد منتقل شدند.

رشیدی افزود: همزمان با نماز مغرب و اعشا امشب(جمعه)، در سه نقطه از شهر خرم آباد(مسجد امام علی(ع) گلدشت غربی، مسجد امام سجاد(ع) میدان رازی و حسینیه ثار الله سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از ساعت 18 تا 20، مراسم شبی با شهدا برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: ساعت 20 و 30 دقیقه امشب مراسم شبی با شهدا در هیئت مساکین حسینه گلزار شهدای خرم آباد و مسجد ابوالفضل(ع) محله فلک الدین خرم آباد نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام در سه شهر لرستان به خاک سپرده می شوند

پیکرهای مطهر 3 شهید گمنام در سه شهر لرستان به خاک سپرده می شوند