مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-15سياسي

«صدای سکوت» نمایش ندای کودکی که هرگز به دنیا نیامد


نمایش آیینی «صدای سکوت» با روایت بخش هایی از زندگی سلمان فارسی و خوانش قطعه هایی از تاریخ صدر اسلام و همچنین نمایش صحنه شهادت و تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) به روی صحنه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نمایش صدای سکوت به نویسندگی و کارگردانی سید روح الله فهیمی با هدف اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا(س) و پاسخگویی به شبهات و سوالات مربوطه ساخته و برای دومین بار به دلیل استقبال و تقاضای مردم  در ایام شهادت حضرت زهرا(س) اجرا می شود.

این روایت با بخش هایی از زندگی سلمان فارسی آغاز می شود و در ادامه به خوانش قطعه هایی از تاریخ صدر اسلام مثل جنگ احد، جنگ خندق و ماجرای سقیفه پرداخته و با نمایش صحنه شهادت و تشییع نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) به پایان می رسد.

اسدالله بابایی، اسماعیل زنگل گیاه، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، مهدی فرخانی، محمدجواد تولایی، محمدجواد جعفری، حجت دشتگرد، عبدالرسول زارع از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

صدای سکوت از تاریخ 24 تا 27 آذر ماه در دو سانس از ساعت 18:15 و 20:30 در سالن همایش های مجموعه سیتی سنتر به روی صحنه می رود.

همچنین قابل ذکر است از 25 تا 27 آذرماه  از ساعت 10:30 در سانس صبح در محل مذکور اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صدای سکوت» نمایش ندای کودکی که هرگز به دنیا نیامد

«صدای سکوت» نمایش ندای کودکی که هرگز به دنیا نیامد