مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-04سياسي

جلیلی: مدعیان دموکراسی به جای محکومیت جنایت ها، از رژیم کودک کش حمایت می کنند


امروز می بینیم همان کسانی که ادعای تمدن و دموکراسی را دارند نه تنها رفتار رژیم اسراییل را محکوم نمی کنند، بلکه به صراحت از اسراییل حمایت مالی 14 میلیارد دلاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید جلیلی عصر امروز در همایش بررسی مسائل روز ایران و جهان که در دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اگر بخواهیم تحلیل درستی از موضوعات داشته باشیم، اظهارکرد: برای تحلیل درست از مسائل باید توصیف مناسبی داشت، تا بعد از آن بتوان تجویز مناسبی را ارائه کرد.

وی افزود: جامعه دانشجویی باید نگاه دقیق و علمی به موضوعات داشته باشد، و زمانی که موضوع را شناخت و درک کرد، باید رسالت و نقش خود را ایفا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای امنیت ملی با اشاره به اینکه دانشگاه و به ویژه دانشجو به تعبیر شهید بهشتی باید بتواند موذن جامعه باشد، گفت: دانشگاه و دانشجو باید بداند چه زنگ هایی را به صدا در آورد و روند پدیده ها چیست و او در مقطع چه کاری باید انجام دهد.

جلیلی، با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: دانشجویان بعد از کودتای سال 1332 صحنه را شناخت و پدیده ها را دید، در چند دهه اخیر هم دانشجویان به موقع موضوع را شناخته و نقش خود را فهمیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: مدعیان دموکراسی به جای محکومیت جنایت ها، از رژیم کودک کش حمایت می کنند

جلیلی: مدعیان دموکراسی به جای محکومیت جنایت ها، از رژیم کودک کش حمایت می کنند