مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-04سياسي

وقتی تصمیم رانت ساز سال 98 را ناگهانی و مربوط به امسال جا می زنند!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود فاضلی در دولت قبل، مشاور وزیر نیرو و قبل از آن، رییس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و معاون پژوهشی مرکز بررسی های استراتژیک بود.

- وقتی تصمیم رانت ساز سال 98 را ناگهانی و مربوط به امسال جا می زنند! مشاور وزیر نیرو در دولت سابق، خطاب به آقای رییسی مدعی شد: چه شد که ناگهان، ارزی کلان به چای اختصاص یافت؟!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود فاضلی در دولت قبل، مشاور وزیر نیرو و قبل از آن، رییس مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی و معاون پژوهشی مرکز بررسی های استراتژیک بود.

اما به اعتبار کارنامه منفی دولت سابق ترجیح می دهد به سوابق خود اشاره نکند و خود را به عنوان جامعه شناس محض معرفی کند.

سایت عصر ایران با اشاره به خبر فساد 3 میلیارد دلاری مربوط به یک شرکت واردات چای، در نوشته ای با عنوان آقای رییسی! چه شد که ناگهان ارزی کلان به چای اختصاص یافت؟ ، به قلم محمود فاضلی نوشت: بر رسمی ناظر بر وقوع تخلف در تخصیص ارز به واردات چای، و سوءاستفاده از ارز تخصیص داده شده- از جمله فروش مقادیر کلانی ارز در بازار آزاد- منتشر شده.

چند دهه است که چنین خبر هایی منتشر می شود و هرگز ابعاد مختلف سیاست ها، فرآیندها، لابی ها و تبانی های منجر به بروز چنین مواردی روشن نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تصمیم رانت ساز سال 98 را ناگهانی و مربوط به امسال جا می زنند!

وقتی تصمیم رانت ساز سال 98 را ناگهانی و مربوط به امسال جا می زنند!