مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-11اقتصادي

تردد یک میلیون مسافر از پایانه مرزی رازی شهرستان خوی


تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد یک میلیون و 150هزار مسافر از این پایانه مرزی تردد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا پور سحاب مدیر پایانه مرزی رازی شهرستان خوی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، بیش از یک میلیون و 150 هزار نفر مسافر از پایانه مرزی رازی تردد کرده اند.

  وی با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: طی هشت ماهه گذشته از سال جاری عبور و مرور مسافر در پایانه مرزی رازی با افزایش 34 درصدی به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک میلیون 150 هزار نفر، رسید.

   پورسحاب ادامه داد: افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی باعث شده بیش از 880 هزار نفر مسافر ایرانی و بیش از 270 هزار نفر مسافرخارجی پایانه مرزی رازی را برای عبور و مرور خود انتخاب کنند.

   وی یادآور شد: افزایش خدمات رسانی همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی و همچنین تسهیل در رویه تردد مسافر باعث پیشرفت هرچه بیشتر پایانه مرزی رازی می شود.

  مدیر پایانه مرزی رازی در پایان با توجه به یکی از اصلی ترین دلایل افزایش مسافر در پایانه مرزی رازی، یادآور شد: 24 ساعته شدن تردد در این پایانه مرزی رازی، ضمن کاهش زمان ایستایی مسافرین، باعث افزایش تعداد ترددها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد یک میلیون مسافر از پایانه مرزی رازی شهرستان خوی

تردد یک میلیون مسافر از پایانه مرزی رازی شهرستان خوی