مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-11سياسي

پرونده «دبش» از دولت گذشته شروع شد/ اختلاس تلقی درستی نیست بلکه فساد رخ داده است


محمدحسین صفار هرندی در دیدار با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های هرمزگان، شروع پرونده «چای دبش» را از دولت گذشته اعلام کرد و گفت: در این دولت، - پرونده دبش از دولت گذشته شروع شد/ اختلاس تلقی درستی نیست بلکه فساد رخ داده است ایسنا/هرمزگان محمدحسین صفار هرندی در دیدار با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های هرمزگان، شروع پرونده چای دبش را از دولت گذشته اعلام کرد و گفت: در این دولت، تخصیص ارزهایی برای این مجموعه انجام شده، اما اختلاس تلقی درستی نیست، بلکه سوءاستفاده و فساد رخ داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید شهوت خبر اول دادن را از برخی مقامات بگیریم و بدانیم که باید هر پرونده فساد و آلودگی را دقیق مورد بررسی قرار داد و سپس در مورد آن نظر داد تا تلقی فساد در همه جا در جامعه صورت نگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، تضعیف حکومت مرکزی را فتنه اصلی دشمن برای تکه پاره کردن کشور دانست و گفت: ما نمونه های آن را در دنیا نیز شاهدیم و فتنه های اخیر در کشور با همین رویکرد دنبال می شد و هر که ایران را دوست دارد باید برای حفظ ایران نسبت به آینده آن دغدغه داشته باشد.

وی ایران را در آستانه جهشی خیره کننده دانست و عنوان کرد: نباید اجازه دهیم، این دست از مسائل موجب کندی حرکت این انقلاب و مردم به سمت قله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده «دبش» از دولت گذشته شروع شد/ اختلاس تلقی درستی نیست بلکه فساد رخ داده است

پرونده «دبش» از دولت گذشته شروع شد/ اختلاس تلقی درستی نیست بلکه فساد رخ داده است