مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-16بين الملل

تکرار ماتریس تحرکات مقاومت و صبر استراتژیک آمریکا


بر خلاف سایر تشکل های مقاومت که عمدتا سعی کرده اند در جنگ غزه، از درگیری مستقیم با اسراییل بپرهیزند، انصارالله یمن تا کنون تحرکاتی نظامی علیه رژیم صهیونیستی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی بر خلاف سایر تشکل های مقاومت که عمدتا سعی کرده اند در جنگ غزه، از درگیری مستقیم با اسراییل بپرهیزند، انصارالله یمن تا کنون تحرکاتی نظامی علیه رژیم صهیونیستی داشته است.

چندی پیش نیروهای انصارالله یمن اعلام کردند که توانسته اند از عبور چند کشتی که به سمت اسراییل در حال حرکت بود، جلوگیری کنند و قصد دارند تا زمانی که مواد غذایی و دارویی به غزه نرسد، هم چنان از دریانوردی هر گونه کشتی تجاری با مقصد رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ممانعت کنند.

در واکنش به این موضوع فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) با کوچک نشان دادن تحرکات انصارالله یمن و بزرگنمایی کار خود ادعا کرده است که در روز 13 دسامبر ناو موشک انداز آمریکایی در جنوب دریای سرخ از سوی یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال درخواست کمک داشته و به آن پاسخ مثبت داده و پهپادی که از یمن به پرواز درآمده بود را سرنگون کرده است.

این پایگاه هم چنین مدعی شده است که نیروهای ارتش ملی یمن در ابتدای امر قصد داشته اند به عرشه نفتکش نفوذ کنند، اما موفق به این اقدام نشده و در نهایت 2 موشک را به سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ماتریس تحرکات مقاومت و صبر استراتژیک آمریکا

تکرار ماتریس تحرکات مقاومت و صبر استراتژیک آمریکا