مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-20سياسي

توزیع بسته های معیشتی سپاه به مناسبت شب یلدا +فیلم


همزمان با آخرین روز از پاییز به مناسبت شب یلدا، یک میلیون و 200 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه مقاومت بسیج با حفظ شان و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می شود.

-   مسئول بسیج سازندگی کشور ضمن بیان اینکه نهضت خدمات مومنانه گامی موثر در راستای حل مشکلات نیازمندان است،اظهار داشت: نهضت خدمات مومنانه با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین با محوریت پایگاههای مقاومت بسیج در سراسر کشور و گروه های جهادی انجام شد.

  سردار زهرایی در ادامه ابراز داشت: هر سال 9 مقطع زمانی را با مشارکت و همکاری نیکوکاران و مردم برای تهیه بسته های معیشتی در ارائه خدمات به نیازمندان در نظر گرفتیم.

  وی اذعان داشت: برای خانواده های آسیب پذیری که تحت حمایت هیچ یک از ارگان هایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی نیستند، بانک اطلاعات راه اندازی شد و برهمین اساس بالغ بر یک میلیون و 650هزار خانواده نیازمند شناسایی شد که در مناسبت های مختلف به آنها کمک می شود.

سردار زهرایی بیان داشت:همزمان با آخرین روز از پاییز به مناسبت شب یلدا، یک میلیون و 200 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه مقاومت بسیج با حفظ شان و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می شود.

  وی ابراز داشت: به غیراز تامین بسته های معیشتی،اقدامات دیگری شامل ایجاد اشتغال، ساخت و بازسازی مسکن نیازمندان، تام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی سپاه به مناسبت شب یلدا +فیلم

توزیع بسته های معیشتی سپاه به مناسبت شب یلدا +فیلم