مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-17ورزشي

رضایی: باید توانایی های معلولان را کشف و از آن بهره برداری کنیم


باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان ظرفیت های بالقوه آنان را بالفعل کرد تا توانایی های این قشر کشف و از آن بهره برداری شود.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان ظرفیت های بالقوه آنان را بالفعل کرد تا توانایی های این قشر کشف و از آن بهره برداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رضایی با حضور در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه شهرستان بهارستان ، گفت: اقدامات این چنینی از اهداف مهم انقلاب هستند و این انقلاب جز برای خدمت به مردم بi وجود نیامده است.

اسلام بر عبادت از راه خدمت به مردم تاکید دارد و زکات عام هم مبتنی بر همین امر است که هرکس بتواند از طریق توانایی خود به مردم خدمت کند، عبادت کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی های نابینایان و معلولان، گفت: باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان ظرفیت های بالقوه را بالفعل کرد تا توانایی های آنان کشف و بهره برداری شود.

رضایی ادامه داد: راه اندازی این مجتمع منبع خیر و برکت و معنویت برای این منطقه است و علاوه بر ساخت سازه های آموزشی و ورزشی باید طرح اقتصادی متناسب با این مجتمع برای خودکفایی اداره مجموعه تهیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: باید توانایی های معلولان را کشف و از آن بهره برداری کنیم

رضایی: باید توانایی های معلولان را کشف و از آن بهره برداری کنیم