مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:062023-11-30سياسي

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در جریان سفر به هرمزگان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکیدات ویژه ای مبتنی بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت داشته اند و وزارت کشور تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی به کار خواهد گرفت.

وی، با اشاره به اتفاقات دل خراش غزه، عنوان کرد: مردم غزه تحت شدیدترین حملات وحشیانه رژیم غاصب قرار دارند و دل هر انسان آزاده ای در جهان از غم کودکان غزه می شکند.

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان الاقصی به معادلات جهانی و منطقه ای، تصریح کرد: حمله کوبنده و غافلگیرانه حماس نتایج بسیار بزرگ و تاریخی را به همراه داشت؛ چراکه به تمام جهان اراده و زیرکی جبهه مقاومت را نشان داد.

شاهچراغی، با اشاره به فضای سنگین رسانه ای دشمن بر علیه کارآمدی نظام مقدس اسلامی، بیان کرد: دشمن در برهه های مختلف با روش های مختلف برای مقابله نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده است.

امروزه نیز سعی دارد با نا امیدی مردم نسبت به آینده باعث کاهش مشارکت عمومی در انتخابات شود و در این راه پمپاژ اخبار منفی و کذب را در دستور کار خود قرار داده است که با بصیرت و حضور مجدد مردم با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است

رییس ستاد انتخابات: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و پیشرفت کشور است