مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-19سياسي

اظهارات جدید جلیلی درباره مهسا امینی و جنگ غزه


سند راهبرد امنیت آمریکا نیز به صراحت بیان می کند که همانطور که آمریکا در یک قرن گذشته رهبری دنیا را برعهده داشته است، باید در قرن آینده نیز آن را ادامه دهد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیش از 70 روز است که زن، مرد و بچه فلسطینی ها تحت شدیدترین بمباران ها و حملات نظامی قرار می گیرند، ولی در مناسبات امروز دنیا علی رغم این که در خود سازمان ملل نیز خواستار توقف این جنایت می شوند، اما یک کشور می آید و به راحتی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را وتو می کند.

 سعید جلیلی در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی آرمان خواه که، 27 آذر در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بحث های بسیار مهمی که در اندیشه سیاسی مطرح است، بحث آرمان است.

وقتی از دیرباز به اندیشه های سیاسی نگاه می کنیم، می بینیم که اگر کسی در این حوزه اندیشه ورزی کرده، غایت آن اندیشه مهم بوده و باید بدانیم که قرار است این مباحث ما را به کجا برد.

مفهوم آرمانشهر، مدینه فاضله و اوتوپیا نیز بر همین اساس است.

وی افزود: نگاه های مختلفی در طول تاریخ مطرح بوده و به امر آرمانشهر پرداخته اند.

نظریه پردازان نیز سعی کرده اند تا بر اساس مبنا های فکری خود، یک مدلی را تعریف کنند و به اصطلاح خود، اوتوپیایی را مطرح کنند و سوالی که در این راستا مطرح است، این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات جدید جلیلی درباره مهسا امینی و جنگ غزه

اظهارات جدید جلیلی درباره مهسا امینی و جنگ غزه