مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-27فرهنگي

مفهوم زیارت چگونه در اثر هنری متجلی می شود؟


در نشست خبری جشنواره ملی گنجینه مهر امروز در کتابخانه و موزه ملک بر راه های بهره گیری از آثار هنری برای تجلی مفهوم زیارت تاکید شد.

- در نشست خبری جشنواره ملی گنجینه مهر امروز در کتابخانه و موزه ملک بر راه های بهره گیری از آثار هنری برای تجلی مفهوم زیارت تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری جشنواره ملی گنجینه هنر صبح دوشنبه ـ ششم آذر ماه ـ در کتابخانه و موزه ملک برگزار شد.

در این نشست محمد جواد استادی عضو شورای سیاست گذاری جشنواره، امیرمهدی حکیمی مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری و رییس جشنواره مهر و علیرضا شیخی رییس دانشکده هنر دانشگاه هنر و دبیر جشنواره گنجینه مهر سخنرانی کردند.

محمدجواد استادی، عضو شورای سیاست گذاری جشنواره در ابتدای سخنان خود بیان کرد که یکی از شعارهای محوری فعلی استان قدس رضوی این است که به کمک ابزارهای هنری مفاهیم متعالی رضوی را در زیست معاصر اجتماعی افراد جاری کند.

به گفته او این هدف که مقوله زیارت را بتوان به وسیله ابزارهای متعدد فرهنگی و هنری برای اقشار مختلف مردم جاری ساخت، به طوری که حتی تمرکز فقط بر شیعیان نباشد از جمله شعارهای محوری جشنواره است.

او با بیان اینکه اینکه محورهای مرتبط دینی و رضوی که با سبک زندگی در ارتباطند برای همگان قابل استفاده است، به زائرپذیری شهر مشهد اشاره کرد و در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفهوم زیارت چگونه در اثر هنری متجلی می شود؟

مفهوم زیارت چگونه در اثر هنری متجلی می شود؟