مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-05سياسي

رسولی: شورای ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس بهتری است


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه برنامه ما برای اتنخابات پیش رو آماده است، گفت: شورای ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس بهتری است.

-   امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص اقدامات شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان مقدمه ای از تاریخ تشکیل شورای ائتلاف و فعالیت های آن گفت : شورای ائتلاف و نیرو های انقلاب از دیروز و امروز فعالیت خود را شروع نکرده بلکه سال هاست که در حال فعالیت هستند و خروجی آن مجلس یازدهم و شورای شهر تهران بوده است و ما در تمام این دوران جلسات را بصورت مرتب برگزار کردیم و کارنامه شورای ائتلاف کاملا مشخص است .

وی در ادامه افزود : در واقع هدف ما این است تا نمایندگانی را که با تابلوی شورای ائتلاف وارد مجلس شدند را ارزیابی و کسانی که شایستگی ورود به لیست در دوره بعدی را دارند، شناسایی کنیم و کارنامه ای از این افراد بدست آوریم تا بتوانیم بر اساس کارنامه آنها اقدام کنیم .

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت : در ماه گذشته کارگروه نظارت شورا تشکیل شد و ما به یک جمع بندی در خصوص نمایندگانی که با تابلوی شورای ائتلاف وارد لیست می شوند رسیده ایم و این بخشی از فعالیت شورای ائتلاف در رابطه با انتخابات است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: شورای ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس بهتری است

رسولی: شورای ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس بهتری است