مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-02سياسي

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران از 4 مجتمع قضایی بازدید کرد


هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران ،در راستای منویات رییس قوه قضاییه و تدابیر رییس کل دادگستری استان تهران، با دستور ربیع اله قربانی از چهار مجتمع قضایی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، هیأت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه های عمومی و انقلاب تهران با توجه به برنامه ارزیابی مستمر از مجتمع های قضایی با دستور ربیع اله قربانی، رییس کل محاکم تهران در قالب تیم های تخصصی از چهار مجتمع قضایی شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید صدر و کارکنان دولت بازدید و ارزیابی به عمل آوردند.

در این ارزیابی چهار روزه که به سرپرستی معاون قضایی و اجرایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد، به تفکیک و با برنامه ریزی انجام شده، همه شعب و ساختمان این مجتمع های قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی بصورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه ها، معاونین قضایی رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، مدیر دفترکل محاکم و کارشناسان به بررسی و ازریابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت های همکاران قضایی و اداری در سیستم مدیریت پرونده های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده های جاری و مختومه شعب، امور اداری کارکنان، امور فرهنگی و مشکلات فیزیکی ساختمان این مجتمع ها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران از 4 مجتمع قضایی بازدید کرد

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران از 4 مجتمع قضایی بازدید کرد