مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-09سياسي

30 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران


رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا- با اشاره به آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، گفت: آخرین مهلت ثبت نام دانشجویان در این دوره از مسابقات، 30آذرماه در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند تا این تاریخ از طریق مراجعه به آدری اینترنتی www.

b2n.

ir/monazeratsb و www.

roytab.

ir/monazerats نسبت به ثبت نام مرحله استانی این دوره از مسابقات، اقدام نمایند.

رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این مسابقات با هدف تقویت و پرورش روحیه حق طلبی، فرهنگ گفت وگوی سازنده، تولی علم و اندیشه دینی و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می گردد، خواستار همکاری و مشارکت دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی سطح استان و مجموعه های فرهنگی دغدغه مند به منظور باور جوانان و بیداری نسبت به مشکلات و نیازهای روز جامعه بالاخص نیازها و مشکلات استان سیستان و بلوچستان شد و افزود: باید سعی کنیم تا مشارکت و حضور هرچه بیشتر دانشجویان و جوانان در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران

30 آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران