مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-06سياسي

فعالیت پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در آزادراه شیراز ـ اصفهان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از فعالیت پایگاه امداد جاده ای با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در منطقه کلمان شهرستان آباده در آزادراه شیراز ـ اصفهان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از فعالیت پایگاه امداد جاده ای با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در منطقه کلمان شهرستان آباده در آزادراه شیراز ـ اصفهان خبر داد.

حسین درویشی امروز، 15 آذر در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت هفته داوطلب برگزار شد، در خصوص هفته جهانی داوطلب اضافه کرد: 14 آذر روز جهانی داوطلب نامگذاری شده است اما هفته بزرگداشت داوطلب 11 آذر آغاز و در 17 آذر به پایان می رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس، تأسیس پایگاه امداد جاده ای در آزاد راه شیراز ـ اصفهان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قبل از سفر هیئت دولت به فارس و افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان جایگاه پایگاه امدادی مشخص شد که با پیگیری های انجام شده اکنون یک پایگاه امداد جاده ای با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر فارس در منطقه کلمان شهرستان آباده در حال خدمت رسانی است.

وی از اعزام کاروان های سلامت به روستاهای استان به مناسبت هفته داوطلب خبر داد و اظهار کرد: 100 عنوان برنامه ویژه هفته داوطلب در جمعیت هلال احمر در استان فارس اجرا می شود و 16 کاروان سلامت به روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در آزادراه شیراز ـ اصفهان

فعالیت پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در آزادراه شیراز ـ اصفهان