مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-23سياسي

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان


معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نشان دادن وحدت و همدلی ذیل اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به کل جهان مهمترین هدف برگزاری این رویداد مهم است، - ایسنا/گلستان معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نشان دادن وحدت و همدلی ذیل اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور به کل جهان مهمترین هدف برگزاری این رویداد مهم است، افزود: باید گفتمان سازی ایثار و فداکاری زنان مسلمان ایرانی با رویکرد وحدت بین شیعه و سنی را در عرصه بین المللی نهادینه کنیم.

سرهنگ باقر رحمانی صبح امروز دوم آذرماه 1402 در گفت وگو با اصحاب رسانه با بیان اینکه اجلاسیه شهدای زن اهل سنت برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: این اجلاسیه با عنایت حضرت حق جهت عمق بخشی و اعتلای مقام زن و گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه و همچنین تبیین چهره واقعی زن مسلمان ایرانی در استان گلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در این مسیر افزود: امانت داری در گفتمان و آرمان های انقلاب اسلامی و پایش آنها با توجه به جنگ نرم و ترکیبی موجود از رسالت رسانه های کشور ماست.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا استان اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت را ذیل کنگره بین المللی شهدای زن که در 8 آذرماه سال جاری و در بندرترکمن برگزار می شود عنوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در گلستان