مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-20سياسي

خبرنگاران در انتقاد کردن و مطالبه گری کوتاه نیایید


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران استان در همه صحنه ها حضور داشته و نقد منصفانه داشته باشند،خدمات را هم بیان کنند و در انتقاد کردن و مطالبه گری کوتاه هم نیایید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران استان در همه صحنه ها حضور داشته و نقد منصفانه داشته باشند،خدمات را هم بیان کنند و در انتقاد کردن و مطالبه گری کوتاه هم نیایید.

آیت الله سید نصیر حسینی در نشست اخلاق رسانه ای که به همت بسیج رسانه استان برگزار شد، افزود: اگر رسانه به درستی به رسالت خود عمل نکند، شکاف در جامعه ایجاد خواهد شد؛ خبری که آرامش جامعه را می گیرد و آبروی افراد را می برد، ارزشی ندارد و خلاف اخلاق است.

رسانه ها سربازان و افسران جنگ نرم هستند که باید آبروی افراد برای آنها مهم باشد.

وی با بیان اینکه من روزانه اخبار رسانه های مختلف را می بینم، اظهار کرد: برخی ها خوب مطالبه گری و در جامعه آگاهی ایجاد می کنند؛ بدون شک وظیفه بیان بخش عمده ای از مشکلات، بر عهده اهالی رسانه است و شما که در رسانه کار می کنید، باید مردم و مسئولان را آگاه کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نباید مردم را ناامید کنید، خاطرنشان کرد: نا امیدی یک خطر بزرگ است و رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در انتقاد کردن و مطالبه گری کوتاه نیایید

خبرنگاران در انتقاد کردن و مطالبه گری کوتاه نیایید