مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-02سياسي

هشداری جدی نسبت به بلاتکلیفی هزاران هنرمند


نمایندگان تعدادی از انجمن های صنفی سراسری هنری، تاکید کردند که وضعیت مبهم فعالیت این انجمن ها سبب بلاتکلیفی هزاران هنرمند شده است.

- آنان با انتقاد از موانع موجود برای ادامه فعالیت این انجمن ها تاکید کردند که تشکیل انجمن های صنفی سراسری، مطالبه قانونی جامعه هنری است که در ده های متمادی معطل مانده و حالا هم به وضعیتی رسیده است که هزاران نفر از هنرمندان را بلاتکلیف نگه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشستی خبری که روز شنبه 11 آذرماه در خانه تئاتر ایران برگزار شد، نمایندگان انجمن های صنفی سراسری نسبت به وضعیت مبهم فعالیت این انجمن ها هشدار جدی دادند و یادآوری کردند که تاکنون 6 انجمن صنفی سراسری در خانه تئاتر شناسه گرفته اند و به عنوان صنف تلقی می شوند ولی از آنجاکه بعدا به آیین نامه انجمن ها ایراداتی وارد شده، برای ادامه فعالیت هایشان دچار مشکل شده اند.

در حال حاضر دیگر انجمن ها هم مراحل لازم را طی کرده اند ولی به دلیل همین مشکل، در میانه راه متوقف شده اند.

به گفته آنان در پاسخ به پیگیری انجمن ها به گفته می شود که باید صبر کنند و این در حالی است که بعضی از این انجمن ها 2 سال از تشکیل شان گذشته و طبق قانون، باید دوباره انتخابات برگزار کنند ولی تا زمانی که این موانع برطرف نشود، چنین امکانی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشداری جدی نسبت به بلاتکلیفی هزاران هنرمند

هشداری جدی نسبت به بلاتکلیفی هزاران هنرمند