مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 22:302023-12-19اجتماعي

انتخاب سه ایده پرداز برتر استارت آپی برای بهبود محیط زیست


نشست معرفی و انتخاب ایده های برتر برای بهبود محیط زیست با حضور مدیران و کارشناسان محیط زیست فارس و رییس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس، نماینده استانداری فارس در شورای عالی علوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، برگزاری رویداد استارتاپی خودرو و حفاظت از محیط زیست در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز با حضور 10ایده پرداز برتر 3ایده پرداز برتر در رویداد استارتاپی خودرو و حفاظت از محیط زیست معرفی شدند.

قاسم نهاوندی معاون محیط زیست انسانی محیط زیست استان فارس با اشاره به دلایل برگزاری این رویداد گفت: طبق بررسی ها 89 درصد آلودگی شیراز ناشی از تردد خودروها است.

او افزود: در سال 96 گزارش ها نشان داد که حدود 174هزار تن آلودگی گاز ها و ذرات ناشی از فعالیت خودروها در هوا متصاعد شده است و این یک هشدار بود.

نهاوندی افزود: ما باید به دنبال راهکار باشیم تا این تاثیرات به حداقل برسد لذا برگزاری چنین رویدادهایی می تواند کمک کند تا ایده های خلاقانه برای مقابله با آلودگی هوا شکل گیرد.

     آیلین صادقی سروستانی رییس مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز در این نشست با اشاره به رویداد استارتاپی خودرو و حفاظت از محیط زیست ، محورهای رویداد شتاب را تشریح کرد و  گفت: طراحی سیستم های مصرف بهینه، سوخت مهربان با محیط زیست، تکنولوژی موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سه ایده پرداز برتر استارت آپی برای بهبود محیط زیست

انتخاب سه ایده پرداز برتر استارت آپی برای بهبود محیط زیست