مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-16سياسي

کاهش 53 درصدی شکایات مراجعین به کمیته امداد


مشاور رییس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش 53 درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

- ایسنا/لرستان مشاور رییس و مدیرکل بازرسی کمیته امداد کشور با تقدیر از برخورد مناسب و سعه صدر امدادگران در پاسخگویی به مراجعین و نیازمندان گفت: تعاملات سازنده با خدمت گیرندگان موجب کاهش 53 درصدی شکایات از این ناحیه شده است.

عزت الله میرزایی 24 آذر ماه در جلسه شورای اداری مدیران امداد لرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، فضای عمومی امداد استان را فضایی سالم، امیدبخش، پر تحرک، پویا و اعتماد آفرین دانست و بیان کرد: نتایج بازرسی حاکی از طهارت اقتصادی و اخلاقی در سطح ادارات امداد استان حرکت قطار خدمت رسانی بر ریل صحیح خود بوده است.

میرزایی نظارت پذیری، برنامه محوری، اخلاص، سعه صدر، مشورت پذیری و حسن خلق را از ویژگی های مدیریتی مدیرکل امداد لرستان دانست و با اشاره به اینکه کمیته امداد پاکترین دستگاه اجرایی کشور است ادامه داد: سلامت اداری در امداد امام(ره) همواره سیر صعودی داشته و رسوخ گفتمان مدیریت فضیلت گرای هیأت محترم امناء و ریاست امداد در بدنه مدیران کل امداد، شجاعت مدیران کل استان ها در برخورد با تخلفات، اخلاص، کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 53 درصدی شکایات مراجعین به کمیته امداد

کاهش 53 درصدی شکایات مراجعین به کمیته امداد