مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-02اقتصادي

3 مجتمع فولاد و پتروشیمی روسیه با کاتالیست ایرانی وارد مدار تولید می شوند


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید یک نوع کاتالیست استراتژیک در صنعت پتروشیمی و البته نه در پتروشیمی های ایران کاربردی شد، بلکه قرار است سه مجتمع فولاد و پتروشیمی تولیدکننده اوره و آمونیاک روسیه با این نوع کاتالیست ایرانی وارد مدار تولید شوند.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با تولید یک نوع کاتالیست استراتژیک در صنعت پتروشیمی و البته نه در پتروشیمی های ایران کاربردی شد، بلکه قرار است سه مجتمع فولاد و پتروشیمی تولیدکننده اوره و آمونیاک روسیه با این نوع کاتالیست ایرانی وارد مدار تولید شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرهومن کریمی وثیق، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه تنها کاتالیزور تولید اتیلن، کاتالیست هیدروژناسیون استیلن است، گفت: دانش فنی تولید این کاتالیزور فقط در اختیار چند شرکت خارجی است و از 35 سال پیش این نوع کاتالیست توسط مجتمع های پتروشیمی ایرانی وارد می شد.

وی کاتالیست هیدروژناسیون استیلن را یکی از کاتالیست های استراتژیک در صنعت پتروشیمی توصیف کرد و یادآور شد: در این شرکت با اجرای پروژه مشترک و با سرمایه گذاری پژوهشی پتروشیمی مروارید مسیر تجاری سازی آن توسط متخصصان این شرکت انجام شد و پس از کسب امتیازات فنی و عملکردی مدنظر، تولید این کاتالیست، آغاز و در ماه گذشته این کالای ارزشمند به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع فولاد و پتروشیمی روسیه با کاتالیست ایرانی وارد مدار تولید می شوند

3 مجتمع فولاد و پتروشیمی روسیه با کاتالیست ایرانی وارد مدار تولید می شوند