مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-18فرهنگي

سورپرایز فیلمخانه از تصاویر دیده نشده آثار تقوایی و مهرجویی


هفدهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران(حقیقت) با نمایش تصاویر دیده نشده از فیلمسازانی همچون ناصر تقوایی، منوچهر طیاب، داریوش مهرجویی، - هفدهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران(حقیقت) با نمایش تصاویر دیده نشده از فیلمسازانی همچون ناصر تقوایی، منوچهر طیاب، داریوش مهرجویی، حسین ترابی و جمال شورجه به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر دوشنبه 27 آذرماه جشنواره بین المللی سینما حقیقت در پردیس سینمایی چارسو با پخش یک فیلم کوتاه از گنجینه فیلمخانه ملی ایران و بزرگداشتی برای فرهاد ورهرام و پخش مستند تاراز او آغاز به کار کرد.

در این مراسم یک فیلم کوتاه 10 دقیقه ای به عنوان سورپرایز افتتاحیه پخش شد که در واقع نتیجه پیگیری فیلم خانه ملی ایران در مرمت بخشهایی از گنجینه فیلمخانه بود که برای رونمایی به جشنواره حقیقت ارایه شده بود.

این مجموعه با حضور لادن طاهری(مدیر فیلمخانه ملی ایران ) در سالن، ترکیبی از فیلم های بازسازی شده و دیده نشده چند فیلمساز بود که به بخشی از مستند جهاد سازندگی مرتضی آوینی، مستند ناتمام دریای پارس منوچهر طیاب، مستند ناتمام باغ بهشت به کارگردانی ناصر تقوایی، پشت صحنه و آنونس دیده نشده فیلم گاو ساخته زنده یاد داریوش مهرجویی، تصاویر استفاده نشده در مستند برای آزادی حسین ترابی، تصاویری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سورپرایز فیلمخانه از تصاویر دیده نشده آثار تقوایی و مهرجویی

سورپرایز فیلمخانه از تصاویر دیده نشده آثار تقوایی و مهرجویی