مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:012023-11-28سياسي

دفاع از اسلام با حضور همیشگی در صحنه شدنی است


جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گفت: برای اینکه همیشه مدال افتخار اسلام بر سینه ما باشد، باید دائما در سنگر باشیم، سنگر را هر جا ترک کنیم دشمن ورود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمد شرفی ظهر امروز در همایش بصیرتی خادمین و امنیت سازان اربعین اظهار کرد: مردم فهیم همدان در عرصه های مختلف نقش مهم و اثرگذاری داشتند که می توان به اوایل انقلاب اشاره کرد که جلوی تانک ها را گرفتند و نگذاشتند وارد تهران شوند.

وی با بیان اینکه شاید بیش از 300 بار همدان مورد تهاجم موشکی صدام قرار گرفت چون پی برده بود مردم این استان مجاهد و انقلابی هستند گفت: تقدیم 8 هزار شهید 16 هزار جانباز و ارسال کامیون های ارزاق به جبهه گویای این مطلب است.

 جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی با بیان اینکه تاریخچه موکب داران ما به ایام جنگ تحمیلی برمی گردد افزود: در آن زمان مجاهدت مردم استان را از نزدیک شاهد بودم، از این استان صدها هزار فرمانده در دوران جنگ مسئولیت های مختلف را داشتند.

وی با بیان اینکه در امتداد این حرکت مردمی و مجاهدانه یکی از میادینی که مردم همدان احساس مسئولیت کرده و جانانه حضور یافتند، راهپیمایی اربعین بود افزود: 10 سال است در پیاده روی اربعین حضور دارم، سالهایی که ساختارسازی نشده بود مردم همدان خودجوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از اسلام با حضور همیشگی در صحنه شدنی است

دفاع از اسلام با حضور همیشگی در صحنه شدنی است