مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-12اقتصادي

خبرهای خوش سفیر تاجیکستان از گرمی روابط تهران-دوشنبه


سفیر تاجیکستان در ایران با اشاره به بهبود چشمگیر روابط تهران-دوشنبه طی 3 سال اخیر گفت: حجم تجارت دو جانبه در این مدت 5 برابر افزایش پیدا یافته و از 57 میلیون دلار به بیش از 240 میلیون دلار رسیده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس، نشست اصحاب رسانه تاجیکستان با حضور نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در ایران و شاهین صمدی سخنگوی وزارت امورخارجه این کشور به میزبانی خبرگزاری فارس در ساختمان مرکزی این خبرگزاری برگزار شد.

سفیر تاجیکستان در ابتدای این نشست ضمن ابراز خرسندی از بازدید از خبرگزاری فارس و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های این رسانه گفت:  تاکنون چندین بار قصد بازدید از خبرگزاری فارس را داشته اما به دلایل مختلف محقق نشده است.

خوشحال هستیم که از خبرگزاری فارس که همواره حقایق را بیان می کند و محبوبیت زیادی در داخل و خارج این کشور دارد، بازدید می کنم.

وی در ادامه به گسترش تعاملات ایران و تاجیکستان اشاره کرد و اظهار داشت: طی 3 سال اخیر روابط دو کشور رشد قابل توجهی داشته است.

به عنوان نمونه می توان به سفرهای رؤسای جمهور دو کشور اشاره کرد که آخرین مورد آن سفر سید ابراهیم رییسی به دوشنبه بود که منجر به امضای توافقنامه های متعددی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش سفیر تاجیکستان از گرمی روابط تهران-دوشنبه

خبرهای خوش سفیر تاجیکستان از گرمی روابط تهران-دوشنبه