مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-07دانش

دانشجو یکی از تأثیرگذارترین ارکان در جامعه است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: دانشجو یکی از تأثیرگذارترین ارکان در جامعه بوده و تأثیرگذاری دانشجویان برای آبادانی و اعتلای جامعه بسیار مؤثر است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: دانشجو یکی از تأثیرگذارترین ارکان در جامعه بوده و تأثیرگذاری دانشجویان برای آبادانی و اعتلای جامعه بسیار مؤثر است.

محمدرضا معظمی امروز 16 آذرماه در مراسم روز دانشجو که در سالن جلسات علامه شهدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دانشجو باید به قوانین احترام بگذارد و در چارچوب قوانین مطالبه گری کند.

وی تصریح کرد: دین اسلام تفاوت اساسی با دیگر ادیان دارد، معجزه دین اسلام کتاب قرآن بود و با بعثت پیامبر اسلام(ص) دین اسلام در جهان گسترده شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: در دین اسلام به ظهور و بروز مردم در اجتماعات سفارش شده و نماز جماعت و نماز جمعه و روزه دستور به حضور دسته جمعی مردم در اجتماعات مختلف است.

معظمی با بیان اینکه حرف زدن با فکر و اندیشه و حضور اجتماعی یکی از آموزه های دین اسلام است، اضافه کرد: در این دانشگاه یک اجتماع 7 هزار نفری در کنار هم هستیم و می توان گفت دانشگاه مصداق بارز فکر و اندیشه و حضور اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو یکی از تأثیرگذارترین ارکان در جامعه است

دانشجو یکی از تأثیرگذارترین ارکان در جامعه است