مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-16سياسي

64 نفر پژوهشگر و فناور برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند


دستگاه های مختلف اجرایی پژوهشگر یا فناور برتر خود را معرفی کردند و در ادامه با بررسی مستندات، کمیته پژوهش و فناوری استان 64 نفر پژوهشگر و فناور را دارای شرایط اعلام کرد که امروز از این افراد تجلیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند گفت: دستگاه های مختلف اجرایی پژوهشگر یا فناور برتر خود را معرفی کردند و در ادامه با بررسی مستندات، کمیته پژوهش و فناوری استان 64 نفر پژوهشگر و فناور را دارای شرایط اعلام کرد که امروز از این افراد تجلیل می شود.

احمد لامعی، رییس دانشگاه بیرجند، امروز (شنبه، 25 آذر ماه) در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان، گفت: اگر نیم نگاهی به سند اسلامی شدن دانشگاه ها که هدف غایی آن ساختن دانشگاه تمدن ساز اسلامی است، بیندازیم 20 درصد از راهبردهای چهارگانه آن در مباحث فرهنگی و تربیتی، 10 درصد موضوع های مشترک و 70 درصد مربوط به حوزه های آموزش، پژوهش و مدیریت است.

وی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش در استان، بیان کرد: این هفته با به صدا درآمدن زنگ پژوهش آغاز شد و شاهد افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری توسط پارک علم و فناوری بودیم که ده ها کارگاه و سمینار آموزشی درباره پژوهش، فناوری و بررسی تنگناها و مشکلات استان در آن بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

64 نفر پژوهشگر و فناور برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

64 نفر پژوهشگر و فناور برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند