مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-07سياسي

جنایات اخیر در غزه توحش صهیونیسم را نمایان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سردار محمدرضا نقدی در دیدار با دانشجویان و نخبگان بسیجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جنایات اخیر و کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه بار دیگر توحش رژیم جعلی صهیونیست را نمایان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو سردار محمدرضا نقدی در دیدار با دانشجویان و نخبگان بسیجی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: علی رغم آنکه رژیم جعلی اسراییل و استکبار بر این واقف هستند که رویکرد فعلی آنها غلط است اما بر این رویه نادرست اصرار دارند که این حماقت ثمره ای به جز نابودی و مرگ برای آنها نخواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود ظلم و استبداد اخیر رژیم صهیونیستی با کمک استکبار جهانی تنها به یک پایان می رسد و آن هم سقوط و انحطاط اشغالگران و صهیونیسم است.

وی ادامه داد: رژیم اسراییل در چنگ نخست وزیری بی عقل گرفتار است، نتانیاهو با جنایات اخیر به دنبال آن است که چند روزی به عمر سیاسی خود بیفزاید که این آرزو را به گور خواهد برد.

نقدی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بن بست بدی گرفتار شده است و مسیری جز خودکشی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات اخیر در غزه توحش صهیونیسم را نمایان کرد

جنایات اخیر در غزه توحش صهیونیسم را نمایان کرد