مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 00:402023-12-13سياسي

هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات سمنان وجود ندارد


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: خوشبختانه هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت برانتخابات وجود ندارد و همه اقدامات با همدلی و بر اساس قانون انجام می شود.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: خوشبختانه هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات استان و دفتر هیات نظارت برانتخابات وجود ندارد و همه اقدامات با همدلی و بر اساس قانون انجام می شود.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان ، شامگاه چهارشنبه 22 آذر ماه 1402 در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان های گرمسار و آرادان که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد با تاکید بر لزوم مشارکت جمعی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: انتظار می رود که با همدلی، همکاری و صمیمیت ، بر اساس و محور قانون، امور و اقدامات انتخاباتی در همه شهرستان ها انجام شود.

وی اصل بی طرفی، سلامت و امنیت انتخابات را سرلوحه کاری همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان بر شمرد و افزود: همه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها مکلف به اجرای قانون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات سمنان وجود ندارد

هیچ فاصله ای بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات سمنان وجود ندارد