مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-14بين الملل

90 درصد کودکان کار از مهاجران هستند


رییس کارگروه حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور با اعلام اینکه 90 درصد کودکان کار در ایران از مهاجران هستند، گفت: کودکان کار و آواره مهاجر در کشور، - رییس کارگروه حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور: 90 درصد کودکان کار از مهاجران هستند ایسنا/گلستان رییس کارگروه حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور با اعلام اینکه 90 درصد کودکان کار در ایران از مهاجران هستند، گفت: کودکان کار و آواره مهاجر در کشور، محصول نگاه سرمایه داری آمریکا در منطقه اند.

ابراهیم نورمحمدی عصر امروز (پنجشنبه، 23 آذر ماه) در مراسم رویداد توان که با هدف استفاده از توان مردمی در حل مشکلات در آستانه سفر رییس جمهوری به گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه ما مردم از اقشار و افکار مختلف پای کار آمدیم و در بستر جنگ ترییت شدیم.

وی مسیر رشد انقلاب اسلامی را در مسیر رشد مردم دانست و گفت: پایه انقلاب اسلامی از روز اول براساس مشارکت و همکاری مردم بود و هنوز هم برای پیشرفت کشور باید مردم پای کار بیایند.

رییس کارگروه حاشیه نشینی و مناطق حاد و بحرانی وزارت کشور ادامه داد: استفاده از توان مردم در همه امور کشور از تاکیدهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است و مدل اداره کشور توسط امامین انقلاب است که باید عمیق تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کودکان کار از مهاجران هستند

90 درصد کودکان کار از مهاجران هستند