مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-25بين الملل

تقدیر بروجردی از همکاری چین با ایران در شرایط سخت


دور نخست مذاکرات روسای انجمن های دوستی ایران و چین با حضورعلاءالدین بروجردی، رییس انجمن دوستی ایران و چین و یانگ ونمینگ، رییس انجمن دوستی چین و ایران و جمعی از اعضای هیات مدیره دو انجمن در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

- دور نخست مذاکرات روسای انجمن های دوستی ایران و چین با حضورعلاءالدین بروجردی، رییس انجمن دوستی ایران و چین و یانگ ونمینگ، رییس انجمن دوستی چین و ایران و جمعی از اعضای هیات مدیره دو انجمن در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاء الدین بروجردی در این نشست ضمن خوش آمدگویی به اعضای هیات چینی و ابراز خرسندی از سفر به تهران، نقش و جایگاه انجمن های دوستی را در کمک به پیشبرد روابط جمهوری اسلامی ایران و چین در زمینه های گوناگون فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و … جایگاهی برجسته و اثرگذار دانست.

رییس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به اینکه بسیاری از مقامات عالی و مسئولان جمهوری اسلامی ایران در دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به چین سفر کرده اند که از جمله تاریخی ترین و مهم ترین آنها می توان به سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به چین در دوره ریاست جمهوری ایشان اشاره کرد، افزود: سفرهای متقابل مقامات عالی دو کشور نشان دهنده اراده قوی سران و رهبران دو طرف برای توسعه و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بروجردی از همکاری چین با ایران در شرایط سخت

تقدیر بروجردی از همکاری چین با ایران در شرایط سخت