مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-26دانش

کنکور ویژه فرهنگیان با شرط سنی 22 سال


درحال حاضر به درخواست آموزش و پرورش شرط سن ثبت نام در کنکور فرهنگیان 22 سال است که البته باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شود و امشب جلسه آن برگزار خواهد شد.

- رییس سازمان سنجش با اشاره به سازوکار برگزاری کنکور ویژه فرهنگیان گفت: فعلاً شرط سن 22 سال برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که البته شورای عالی انقلاب فرهنگی باید آن را مصوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عبدالرسول پورعباس امروز در نشست خبری با موضوع ثبت نام کنکور کارشناسی 1403 درباره اینکه آیا برای ثبت نام در کنکور فرهنگیان همچنان شرط سن وجود دارد، گفت: فعلاً هنوز به درخواست آموزش و پرورش شرط سن 22 سال است که البته باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شود و امشب جلسه آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: آزمون فرهنگیان دفترچه اختصاصی دارد که مربوط به شایستگی های معلمی است و در دفترچه راهنمای کنکور اعلام شده است که از چه دروسی خواهد بود.

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه آزمون فرهنگیان قبل از انتخاب رشته اعلام می شود و اگر داوطلبان پذیرفته نشدند، امکان انتخاب سایر رشته ها را دارند اما اگر قبول شدند دیگر نمی توانند انتخاب رشته کنند مگر آنکه انصراف دهند و یک فرصت کوتاه مدت برای انصراف آنها تعیین خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور ویژه فرهنگیان با شرط سنی 22 سال

کنکور ویژه فرهنگیان با شرط سنی 22 سال