مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:502023-11-25بين الملل

درخواست جاسوس اسراییلی برای زندانی کردن خانواده های اسرای صهیونیست + فیلم


جاسوس سابق تل آویو در واشنگتن، خانواده های اسرای صهیونیست را مقصر شکست اعلام کرد و گفت باید خانواده ها را زندانی می کردیم.

-   این در حالی است که بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل ، تعدادی از خانواده های اسرای صهیونیست نیز امروز در تجمعی اعتراضی در تل آویو، به اقدام کابینه در پذیرش شروط مقاومت در زمینه تبادل اسرا اعتراض کرده اند.

خانواده های اسرای صهیونیست در گفت وگو با رسانه های اسراییلی، توقف عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و پذیرش آزادی تنها 50 اسیر را عامل طولانی شدن فرایند آزادی بقیه اسرا اعلام کردند.

 نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی به خاطر بلوف هایی که در ابتدای جنگ غزه زده بودند مورد تمسخر رسانه های این رژیم قرار گرفته اند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص پس از اجرایی شدن آتش بس و آغاز روند مبادله اسرا بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری طرف های بین المللی، گفته های سران تل آویو درباره جنبش حماس را مورد تمسخر قرار داد و به ناتوانی رژیم صهیونسیتی در اجرای ادعای خود مبنی بر نابود کردن این جنبش صحه گذاشت.

هاآرتص نوشت: اسراییل اعلام می کند که رهبران و فرماندهان حماس در غزه را از بین خواهد برد، اما برمی گردد و با همین رهبران و فرماندهان برای عملیات تبادل اسیران مذاکره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جاسوس اسراییلی برای زندانی کردن خانواده های اسرای صهیونیست + فیلم

درخواست جاسوس اسراییلی برای زندانی کردن خانواده های اسرای صهیونیست + فیلم