مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-14سياسي

پژوهشگاه افضلی پور کرمان از قطب های تحقیقاتی کشور خواهد شد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس وجود دانشکده های متعدد و پژوهشگاه افضلی پور را از پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه شهید باهنر دانست و گفت: برای راه اندازی و اخذ مجوز پژوهشگاه افضلی پور خیلی تلاش شد و بسیار خوشبین هستم که این پژوهشگاه در آینده نزدیک به .

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس وجود دانشکده های متعدد و پژوهشگاه افضلی پور را از پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه شهید باهنر دانست و گفت: برای راه اندازی و اخذ مجوز پژوهشگاه افضلی پور خیلی تلاش شد و بسیار خوشبین هستم که این پژوهشگاه در آینده نزدیک به یکی از قطب های تحقیقاتی کشور و حتی منطقه تبدیل شود.

دکترمحمدمهدی زاهدی شامگاه 22 آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به تاریخچه تاسیس این دانشگاه، از مرحوم افضلی پور و همسرش به نیکی یاد کرد و افزود: ثمره ایثار و بذل مال این زوج بزرگوار، هزاران دانشجو و فارغ التحصیلی است که هرکدام در گوشه ای از این سرزمین و حتی در خارج از کشور مشغول خدمت هستند.

وی وجود دانشکده های متعدد و پژوهشگاه افضلی پور را از پیشرفت ها و دستاوردهای دانشگاه شهید باهنر دانست و بیان کرد: برای راه اندازی و اخذ مجوز پژوهشگاه افضلی پور خیلی تلاش شد و با پیگیری های جمعی و تعاملات انجام شده ردیف بودجه ای هم به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه افضلی پور کرمان از قطب های تحقیقاتی کشور خواهد شد

پژوهشگاه افضلی پور کرمان از قطب های تحقیقاتی کشور خواهد شد