مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-04اقتصادي

بازگشت به کار 13 هزار کارگر در خوزستان


رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: 13 هزار و 370 کارگر با ورود دستگاه قضای استان با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به کار برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع واحد های تولیدی و شرکت ها، کمک به توسعه اقتصادی و اشتغال در سطح استان، در این هفته پنجمین جلسه اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خوزستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جلسه ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی استان در ابتدای این هفته نیز موانع و مشکلات سه واحد تولیدی پروژه احداث نیروگاه 520 مگاواتی سیکل ترکیبی تولید برق فولاد خوزستان، نیروگاه گازی 5.

7 مگاواتی تولید برق سبحان رجحان و شرکت عمران مکران پاد بررسی و جهت جمع بندی و نظریه کارشناسی به کمیته های تخصصی ارجاع شده است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ستاد پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی 118 جلسه فرعی و 5 جلسه اصلی برگزار که حاصل آن 170 مصوبه بوده است.

دهقانی عنوان کرد: با اجرای این مصوبات 13 هزارو 370 کارگر در واحد های تولیدی از بیکاری آنان جلوگیری یا اعاده به کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 13 هزار کارگر در خوزستان

بازگشت به کار 13 هزار کارگر در خوزستان